LINKEDIN ADS, COM PUC CREAR LA MEVA CAMPAÑA?
Actualment escoltem molt la màgica paraula “ads”, Instagram ads, Facebook ads.. Fins a LinkedIn ads!
Bé, aquesta setmana ens centrarem en aquesta última ja que és la més jove de totes.
Com tots sabem LinkedIn és una xarxa social que ens permet estar en contacte que persones del nostre mateix sector.
A més si posseeixes una empresa, aquesta xarxa social et permet conèixer informació sobre empleats, clients i proveïdors; actuals o potencials.
I clar és normal que coneixent una mica LinkedIn ens sorgeixi la pregunta de…
I que puc publicitar en LinkedIn?
Perquè tenint en compte que LinkedIn és una xarxa social, com ja hem comentat, efectiva per a arribar a un target professional.
Aquesta ens ofereix l’opció per a publicar anuncis de contingut a través de LinkedIn ads.
QUE ÉS LINKEDIN ADS?
LinkedIn ads són anuncis que apareixen en aquesta xarxa social.
Com les altres opcions de ads aquesta brinda la possibilitat de triar entre tres campanyes de ads perquè s’ajusti als teus objectius.
Amb aquesta eina aconseguirem que el nostre missatge publicat arribi més enllà de nostre circulo de contactes.
Pel que ens dóna la possibilitat d’ensenyar (per exemple) nostre nou producte o una oferta de treball a mes persones de les quals tenim en contactes.
AVANTATGES DE LINKEDIN ADS
LinkedIn ads com les altres xarxes té característiques que li fan diferenciar-se de la resta i aquestes poden ser:
- OPORTUNITATS DE NEGOCI
Com venim comentant LinkedIn és una xarxa social que ens acosta a persones que són del mateix sector que nosaltres.
Pel que en realitzar una acció de LinkedIn Ads ens proporcionarà més visibilitat per a connectar amb un target realment específic i definit.
- RECOMANAR I SER RECOMANAT.
Aquesta acció és molt vàlida per a intercanviar opinions sobre contactes.
Ens ajudarà a crear i millorar la nostra reputació
- FER PROMOCIÓ SEGMENTADA.
No podem negar que l’avantatge més clar que ens brinda LinkedIn ads és la seva segmentació.
Gràcies a que creguem vinculo amb persones relacionades amb el nostre sector,
quan realitzem una campanya seran els primers que el veuran pel que no hem de fer despesa extra en una campanya targetizada.
-
VEURE ESTADÍSTIQUES.
Una altra opció que ens presenta aquesta eina és estar sempre al dia del que passa en el nostre perfil.
Això és gràcies a les estadístiques integrades que presenta on ens apareix tota la informació del trafico que generem.
TIPUS DE CAMPANYES DE LINKEDIN ADS
Com hem comentat anteriorment, LinkedIn ads ens dóna la possibilitat d’adaptar la nostra campanya als objectius gràcies a les seves tres propostes:
- SPONSORED CONTENT.
El contingut patrocinat es tracta d’anuncis en els quals promocionem un contingut.
Aquest contingut pot estar publicat en qualsevol lloc.
Ho utilitzarem quan vulguem generar notorietat perquè parlin de tu, et contractin o et segueixin persones que t’interessen.
- SPONSORED INMAL.
Aquests són emails patrocinats que serveixen per a enviar missatges a un target especialitzat de manera personalitzada.
Aquesta acció es realitza a través del Messenger de LinkedIn.
Ho utilitzarem quan el nostre contingut es pugui transformar en un lead o aconseguir conversions oferint productes.
- TEXT ADS.
Els textos patrocinats són molt fàcils d’utilitzar ja que són molt semblants a qualsevol anunci de text en una altra xarxa social.
Pel que hem de fer és crear un text que sigui atractiu per al nostre target per a dirigir-ho per exemple a la nostra web.
En conclusió, aquesta nova eina de LinkedInads ens pot ser molt útils per a molts aspectes de la nostra empresa.
Però cal recordar sempre que abans de realitzar qualsevol campanya hem d’estudiar bé l’estratègia.
Des de JAESTIC esperem que aquest article els hagi servit s’ajuda i puguin beneficiar-se de realitzar campanyes en LinkedIn ads