5 AVANTATGES DE LES E-COMMERCE
Qui no ha comprat en una e-commerce?
Cada vegada aquesta més de moda comprar productes i serveis a través d’una e-commerce.
Els clients ens estem acostumant a realitzar un simple clic i tenir el nostre producte a casa, en molts casos al moment.
Una clara evidència que les e-commerce estan trepitjant fortes són les noves eines que ens proporcionen xarxes socials com Facebook o Instagram.
Aquestes xarxes socials en la seva “ad” ens ajuda a comercialitzar un producte i a vendre’l amb un simple clic en la fotografia pujada.
En definitiva, si encara no tens una e-commerce aquestes obsolet!
En aquest article us explicarem algunes dels avantatges que ens proporciona treballar aquestes.
-
Avantatge núm.1: Sota cost financer.
Ja sabem que un dels beneficis de les e-commerce és que no requereixen un gran potencial financer.
Sobretot si ho comparem amb una botiga física on tenim una sèrie de despeses com:
el lloguer, empleats, disseny i rètol, inventari, equips de vendes…
En definitiva, les despeses inherents al negoci són molts més baixos.
-
Avantatge núm.2: Ingressos 24/7.
Una botiga online sempre aquesta oberta pel que un client pot comprar el teu producte a qualsevol hora i qualsevol dia.
A més si realitzes campanyes publicitàries és molt fàcil que es pugui atreure un consumidor des de les 11 p.m a les 4 a. m.
Comprar en una e-commerce resulta molt pràctic per a persones amb horaris de treball inusuals.
-
Avantatge núm.3: Vendes a nivell Internacional.
Com a gran exemple en aquest avantatge tenim la super e-commerce Amazon.
Tenir presència en Internet ens obre el mercat ja que la nostra web pot ser visitada des de qualsevol punt del món.
A més les xarxes socials de l’empresa i les seves campanyes realitzades poden arribar a través de les segmentació a molts punts.
Per a facilitar l’enviament disposem de moltes empreses que ofereixen descomptes i diverses formes d’empaquetat i enviament.
Això et permetrà aconseguir clients a nivell mundial, mantenint preus competitius.
-
Avantatge núm.4: Fàcil exhibir.
A través de plantilles que ens proporcionen és molt fàcil dissenyar una e-commerce.
Hem de tenir en compte que els consumidors valoren la facilitat de compra i de trobada dels productes en l’hora de comprar.
Pel que és molt recomanable crear categories de productes i destacar els més venuts.
Això et permetrà que els clients que ja han vist el teu producte en una ressenya el comprin ja que se’ls fa més fiables.
A més pots crear campanyes d’e-mail màrqueting amb els nous productes enllaçant la botiga online.
-
Avantatge núm.5: Personalitza l’experiència online.
Una e-commerce et permet personalitzar l’experiència de compra o segmentar la teva llista d’email.
Això ho realitza gràcies a la base de dades on apareixen les compres realitzades, ubicació o fins i tot segons el que hagi gastat el client.
Podem col·locar un missatge de benvinguda en la web o personalitzar-la posant el nom del client.
A més, podem re-connectar amb els clients mostrandoles anuncis d’un producte que hagin oblidat en el seu carret o hagin visitat.
En conclusió, una e-commerce en algunes ocasions pot salvar el nostre negoci.
A més hem de destacar que gairebé més del 90% de les marques més conegudes embeni per internet.
I el 30% de les botigues no presenten comerç físic sinó que només venen online.