
Instagram, coneix la seva nova actualització
La nova actualització d’Instagram no ha trigat a crear critiques entre els usuaris de l’aplicació.
Durant aquest últim any, arran de la quarantena, hem vist dues grans tendències en els consumidors.
Per una banda l’ aplicació social Tik Tok, que ha agafat molt pes entre els usuaris de les xarxes. Consisteix en la creació de vídeos, amb l’opció d’afegir música, efectes visuals o filtres.
I d’altra banda, l’augment de les compres en línia.
És per això que Instagram no ha volgut desaprofitar l’oportunitat per fer un canvi amb una nova actualització tenint en compte aquestes dues tendències.
Els canvis que podem trobar en aquesta darrera actualització:
D’una banda trobem els vídeos curts, coneguts com a ” Reels ” i una rellevància a l’apartat Botiga.
Apartat botiga
On abans trobàvem les notificacions del nostre perfil ara trobem la Botiga. Allà els usuaris poden comprar a diversos comerços de forma directa, mentre que les notificacions han passat a la pantalla d’inici a la part superior dreta de la pantalla, a la banda dels Direct.
Reels
D’altra banda, una pestanya de vídeos curts que et permet veure vídeos de diversos usuaris de la mateixa plataforma agafant referència de la plataforma Tik Tok.
No és la primera vegada que Instagram adapta les seves funcions a les de la competència directa. Anteriorment ja ho va fer amb Snapchat, amb l’adaptació de les històries.
Tots aquests canvis han provocat un enrenou en els usuaris, ja que no entenen el canvi realitzat per la mateixa plataforma ni el protagonisme per aquestes dues noves opcions.
Instagram davant els descontents dels usuaris han argumentat que “La manera en què les persones creen la seva cultura i la gaudeixen canviar, de manera que el risc més gran per Instagram no és canviar molt de pressa, sinó no canviar i tornar-se irrellevant”.