DETECTA EL TEU MÀRQUETING OBSOLET
Crec que tots estem d’acord que el món digital es mou a tal velocitat que a vegades fa por.
Per aquesta raó, hem de ser conscients que les tècniques que emprem fa un any és molt probable que ja no ens siguin efectives i el nostre màrqueting sigui obsolet.
El no adaptar-se als canvis i atenir-se al statu quo pot portar certa mort a un negoci.
És molt important que siguem conscients de la caducitat de les nostres estratègies.
A més d’anar realitzant estudis per a comprovar que funcionen, en què moment deixen de fer-ho i analitzar-ho.
Si creus que el teu màrqueting aquesta obsolet que no condeixi el pànic.
A continuació, us deixarem quatre senyals que indiquen que es deuen realitzen noves estratègies.

SENYALS QUE INDIQUEN QUE ESTEM OBSOLETS
1. Les teves xarxes socials són només promocionals.
Hem de tenir molt presentis les xarxes socials per a no quedar-vos obsolets.
Aquestes són el canal per excel·lència per a comunicar-nos amb els nostres clients i atreure nous.
Però hem de tenir en compte que no tot és fàcil.
Tenir un perfil en una xarxa social ha d’estar cuidat i també s’han de realitzar estratègies.
Pel que no podem tenir una xarxa social solament per a realitzar publicitat.
Si ho fem els usuaris deixessin de seguir a la marca encara que sabem que és un gran canal per a publicitat.
Hem de saber que mes del 35% dels usuaris utilitza les xarxes socials per a fer preguntes a la marca.
Així que si no volem quedar-nos obsolets hem de crear una bona atenció al client en les nostres xarxes socials.
2.No recolzar decisions amb dades acte curats.
Moltes de les empreses per a realitzar una estratègia necessita informació.
Ja sigui per a saber les tendències, la millor hora per a publicar…
Gairebé el 88% d’aquestes utilitza informació de tercers pel que pot portar a errors d’estratègiques.
A vegades aquesta informació que els proporcionen és obsoleta o no és del tot certa.
Pel que en emprar les seves tècniques de màrqueting no donen resultats.
Per a assegurar-nos que no ens quedem obsolets hem de recollir nosaltres mateixos la informació que no interessi.
Així ens assegurem que la informació és fresca i actual.
3.El contingut de màrqueting és pesat.
Centrar-se sempre en una tècnica de comunicació cap al nostre client, no és bona.
Crec que estem tots d’acord que molts de nosaltres quan en la pàgina de la nostra marca hi ha molt de text la majoria no el llegim.
Perquè si, exactament.
Carregar la nostra pàgina o xarxes de text no és beneficiós ja que al client se li fa pesat.
Per a canviar aquesta tècnica obsoleta podem recórrer a les famoses infografias que estan en plena expansió actualment.
Àdhuc que hem de ser conscients que el 80% dels consumidors preferiria un vídeo a una publicació en text.
I les infografies tenen percentatges de participació 54% més altes que els articles llargs.
4.Només ofereixes personalització protegida.
El concepte “Personalitzar la marca” sembla molt senzill però moltes de les marques perden punts.
És molt important per a no quedar-nos obsolets aquest concepte ja que actualment hi ha molt de mercat de tot.
Això fa que els consumidors no busquin un producte sinó aquell que els faci sentir especial.
Personalitzar la marca és una idea bastant senzilla.
Es tracta de crear una experiència única que sigui específica de l’individu en funció de les seves preferències i necessitats.
I això és el que farà que el consumidor se senti identificat amb la teva marca i no abandoni els teus productes.
En conclusió, hem d’estudiar el mercat dues vegades a l’any mínim, com ja hem dit canvia molt sovint.
Hem de conèixer les tècniques més innovadores per a atreure els nostres clients i acostar-nos a ells.
Personalitzar la marca és molt important perquè els nostres clients es quedin i atreure a uns altres.
Des de JAESTIC us animem a realitzar aquests estudis i no quedar-vos obsolets en tècniques de màrqueting.
A nosaltres ens podeu trobar en qualsevol xarxa social,Instagram, Facebook, Twitter… per si teniu alguna pregunta.