Paulo Vedoya va iniciar la seva carrera professional, entre altres coses, principalment en el sector del gran consum, primer com a mosso de magatzem d’un negoci familiar i acabant després de 10 anys en el sector, com a cap de planta de grans superfícies per a una cadena d’alimentació (Covalco).
L’any 2001, motivat per un projecte innovador i per l’entusiasme amb què li van exposar la proposta, va donar un canvi radical en la seva vida laboral i va començar a treballar com a únic empleat (comercial) en una empresa de serveis de publicitat digital del sector immobiliari (Grup yaencontre.com), just després de la burxada de la bombolla de les .com de l’any 2000.
En aquest projecte va gaudir durant 9 anys ocupant diferents càrrecs i responsabilitats, passant per comercial, cap d’equip, cap de zona, Director de Vendes, creació i gestió de noves unitats de negoci, Departament de Màrqueting o creació i direcció del Departament de publicitat de tots els Sites del Grup yaencontre.com, arribant a ser accionista del grup des de l’any 2003.
L’any 2010, va tornar a donar un cop de timó que li va portar a desvincular-se laboralment del grup yaencontre.com , i crear JAESTIC, la primera Consultoria de Màrqueting Digital del Vendrell i de les comarques adjacents.
Actualment combina la gerència de JAESTIC amb la Gerència de SERVILINE (empresa de posicionament sectorial), és portaveu de la XARXA EMPRENEDORA (associació empresarial de les comarques del Penedès), gestiona el NEGOCI FAMILIAR (empresa de Catering a domicili amb servei en tot el territori nacional)i en les seves estones lliures exerceix de docent de Màrqueting Digital per a diferents acadèmies i empreses de docència com DALEPH i CEPTA.