Les empreses han de saber adaptar-se als temps que estem vivint, especialment en una crisi sanitària pel mig, degut al COVID-19.
La recomanació que dóna l’agència HotWire és que les empreses han de mostrar-se, davant el COVID-19 , compromeses, transparents i transmetre confiança als consumidors.
Segons un estudi de HotWire, el 80% dels consumidors espanyols tenen en compte els valors de la marca en els seus hàbits de compra. Mentre que el 88% podria fins a deixar de comprar una marca que fora en contra dels seus propis valors.
L’audiència és la que mana en un món com aquest.
Hem d’oferir els serveis que van d’acord amb els valors dels consumidors i de la nostra audiència. Uns d’aquests valors poden ser la confiança, la transparència, la sinceritat i el compromís.
HotWire: “La clau per a construir la reputació d’una organització és la relació de confiança entre aquesta i el seu públic.”
L’agència ens brinda 3 claus per a gestionar correctament la nostra reputació online:
- Monitoratge -> conèixer què diuen de la nostra marca, els qui són qui ho diuen i on ho diuen.
- Anàlisi -> detectar els usuaris que perjudiquen la reputació de la nostra marca. D’altra banda, tenir en compte el SEU de la nostra marca.
- Participació -> hem d’estar presents en diferents plataformes interaccionant amb els usuaris actius.
Quan el COVID-19 va aparèixer a Espanya, les xarxes socials, des de llavors, són un espai de solidaritat, informació i unió. Això facilita a la nostra marca entendre les necessitats i preocupacions de la societat i saber en què tenen més interès.
Per a ajudar a la teva marca, pots realitzar iniciatives solidàries; promocions dels teus productes o serivicios, contingut gratuït, etc. I amb això, pots buscar nous canals de venda d’acord amb el teu negoci o la teva marca.
D’aquesta manera, ajudarem el nostre marca o negoci, a superar aquesta crisi sanitària i que no es vegi afectada per les causes que aquesta comporta.
Pots continuar llegint-nos en el nostre últim article.
Qualsevol dubte o consulta, no dubtis en contactar-nos aquí.