Tendències del Màrqueting Digital en 2019: FAST CONTENT
En aquest segon blog parlant sobre les tendències que ens esperen el següent any, us expliquem el FAST CONTENT.
Segur que tots estem d’acord amb que el futur aquesta a les xarxes. Avui dia la nostra vida es podria definir en micro-moments que aprofitem per navegar en Internet. Per això és necessària una Tecnologia lleugera i una creativitat per retenir audiències que es moguin a alta velocitat.
El FAST CONTENT s’incorpora trepitjant fort ajudant-nos en la nostra navegació a través del smartphone.
COM?
Generant una tecnologia que agiliti i faci mes ràpid i innovador el passeig online.
Per aquest 2019 ens presentes diverses modificacions dividides en dos sectors:
FORMATS
El FAST CONTENT presentarà innovadors formats que ens proporcionaran una cerca online d’allò més ràpida i fàcil.
GOOGLE ha anunciat que va a augmentar la precisió en les seves cerques.
Cada vegada les webs que et suggereixi després de la cerca seran mes fiables i mes adequades.
Una altra innovació que ens presenta l’empresa de GOOGLE és la incorporació de les famoses Stories.
Ens sortirà un petit apartat de stories sobre les notícies relacionades amb la cerca realitzad
VELOCITAT
En relació amb la velocitat el FAST CONTENT ens proporcionarà una rapidesa en les cerques.
Sí, estem parlant que cada vegada serà més ràpid realitzar una cerca dese qualsevol dispositiu.
Aquesta característica, es centra sobretot en els “smartphones”, que com hem comentat abans són el dispositiu lider actual en cerques.
Els avantatges que presenta el FAST CONTENT com a nova tendència són:
- Afavoreix el CTR.
Que volem dir amb això?
Quan diem que el FAST CONTENT afavoreix el CTR, ens referim al fet que augmenta el nombre de clics.
El CTR és el nombre de clics que obté un enllaç respecte al seu nombre d’impressions.
Els internautes es veuen mes atrets per les innovacions incorporades i això genera que entrin i utilitzin la web..
- Afavoreix la presència de marca.
Quan parlem que el FAST CONTENT afavoreix la presència de marca volem dir que en implantar aquestes noves tendències en l’empresa ens ajuden a crear una diferenciació a la resta i fer que destaquem per innovació.
En conclusió, no ha de ser l’únic model a seguir, doncs depenent del tema, el target i el canal de difusió, pot ser més convenient un contingut de major durada o profunditat, però hem de tenir en compte que el FAST CONTENT segueix sent una necessitat.