Tendències del Màrqueting Digital al 2019: LA REALITAT VIRTUAL.
Anteriorment vam comentar una sèrie de Tendències del Màrqueting Digital en 2019.
En aquest nou blog ens centrem en la Realitat Virtual.
La Realitat Virtual o VR és un conjunt d’escenes i/o objectes amb una aparença real que es generen a través de la tecnologia i creen al consumidor la sensació d’estar immers en ell.
Aquesta tecnologia amb el pas dels anys s’ha anat incorporant en diversos sectors. Un d’aquests el Màrqueting Digital.
Aquesta tendència aplicada al Màrqueting Digital presenta diverses característiques que et poden ajudar:
- Proporcionar Interacció entre marca i Client.
- Fomentar la simulació d’un servei o producte a distància..
- Presentar Productes semi-acabats.
- Atreure a clients.
- Crear una percepció innovadora de la companyia.
Per a això hem de centrar-nos en els tipus de Realitat Virtual que presenta aquesta tecnologia per saber quina és l’adequada per utilitzar-la al nostre negoci.
SIMULADOR
Aquest tipus de Realitat Virtual brinda al consumidor la possibilitat de provar un producte o servei.
Se sol realitzar de la manera més real possible perquè s’adapti a les prestacions que volem presentar.
Aquest 2019 s’utilitzarà per provar vehicles, on el client podrà visualitzar amb les ulleres virtuals l’interior del cotxe i amb el simulador conduir-lo.
A més ho podrem trobar en empreses de serveis com un parc multiaventura que ens proporcionarà l’opció de provar alguna activitat a través d’unes ulleres virtuals.
Aquesta tecnologia de Realitat Virtual ajudarà a l’empresa a diferenciar-se d’unes altres ja que li proporcionarà al consumidor una manera innovadora i original de provar el producte.
AVATAR
El que coneixíem per fer les animacions de les pel·lícules, aquest any saltarà al mercat per ajudar a les empreses a captivar al client.
A través d’unes malles es reconeixeran les mesures del consumidor i es crearà un Avatar 3D.
Amb aquest tipus de Realitat Virtual es treballarà per crear, customizar i provar peces de roba que li proporcionessin a les tendes tèxtils una visió innovadora i atraurà al client per la seva exclusivitat.
Però això no és tot, també saltarà a botigues online. Deixant que el client amb el seu avatar es provi roba, la dissenyi…
PROJECCIÓ D’IMATGES REALS
La Realitat Virtual relacionada amb la projecció de les imatges reals ens permetrà veure el producte al lloc que vulguem.
S’està desenvolupant perquè a través d’una aplicació se’ns projectin els mobles a casa.
Ens ajudarà a triar el color que mes ens combina, les mitjanes i si realment ens agrada com queda el producte.
A més aquesta Realitat Virtual s’utilitzarà per presentar nous productes encara no acabats o no fabricats perquè el client decideixi si ho desitja.
Aquesta tendència proporcionarà a l’empresa un aire fresc i innovador on el client podrà provar el producte a distància.
PER ORDINADOR
Estem segurs que aquest serà el tipus de Realitat Virtual preferit dels hotels i empreses que ofereixen serveis al consumidor.
Se’ns permetrà passejar-nos per un espai ja sigui una habitació d’hotel, un parc d’atraccions…
La visió del lloc a través d’aquesta Realitat Virtual serà clau perquè el client es decideixi.
En conclusió, tots pensàvem que unes simples ulleres que projectaven imatges en 3D no arribarien molt lluny.
Amb el pas del temps anem veient com tot s’adapta a la societat i s’utilitza per a nous sectors.
Des de Jaestic us animem a provar alguna d’aquestes tendències sobre realitat virtual i ens comenteu que tal us funciona!