TENDÈNCIES DE CONSUM ESTIU 2019
Tenim l’estiu molt a la vora i com ja sabem el canvi de temporada augmenta el consum.
Per això els empresaris volem tenir clar els punts que hem de treure’ls partit.
L’estiu és una temporada de consum molt important.
En els estudis realitzats els últims anys es destaca que els homes entre 18 i 34 anys consumeix més cada inici de temporada.
Els productes més comprats són del sector moda i complements, encara que en tots es registra un augment.
Per a anar més guiats aquest any, destacarem les tendències que marcaran el consum.
PRODUCTES DIVERTITS
Com ja venim veient aquests últims mesos els productes en tendència són aquells que presenten una imatge divertida.
Els més destacats són les coses petites i barates.
Els consumidors normalment se senten atrets per productes trencadors i amb dissenys menys convencionals.
En el món de la moda seria tendència utilitzar aquest tipus de productes en els complements.
RETORN Al PASSAT
Aquesta tinença ja la podem notar en el sector de la moda.
Cada vegada veiem més estampats dels anys 80 i 90.
Això és gran part gràcies a moltes sèries que s’han posat de moda que utilitzen aquest tipus de productes i la nostàlgia que tenen alguns consumidors per aquesta època.
També podem trobar a les nostres botigues complements que van formar part d’ella.
Molts asseguren que comprar productes d’aquest tipus els fa connectar amb el passat i reviure experiències.
Hem de destacar que aquest tipus de producte juga amb l’avantatge que és molt probable,
que els consumidors, realitzin compres impulsives deixant-se portar pels sentiments.
ELS COLORS
L’estiu és una època molt viva en la qual els colors clars i que més destaquen estan a l’ordre del dia.
La tendència actual està en els colors Pantonespel que hem de jugar amb ells.
Pel que et sumarà una gran sèrie de punts tenir productes amb colors forts i brillants ja que s’han convertit en una manera d’expressió
Des de JAESTIC us recomanem tenir en compte aquestes tres tendències per a triar els productes que es volen vendre.
Encara que mai hem de deixar de tenir en compte que la clau per a augmentar el consum és tenir productes de baix cost.