Millora l’Atenció al Client de la teva e-Commerce
Aquesta setmana Coneixem les 10 millors eines per a oferir una bona atenció al client en e-commerce.
Avui dia les e-Commerce estan en plena expansió, ja que un dels tipus de web que més es poden trobar en Internet.
Aquestes, ens faciliten el dia a dia, ajudant-nos a comprar amb un sol clic.
Per això, és molt important si tens un comerç aparèixer com a e-commerce perquè això ajudarà a augmentar les teves vendes.
Però els productes o els serveis que oferim no es venen sols, una bona atenció al client reforça l’experiència del client.
Poques e-commerce ofereixen la possibilitat d’atendre en directe al client mentre realitza les compres en la seva plataforma.
I les que ho fan, no presenta una resolució immediata.
A continuació, us mostrarem les 10 eines més efectives per a millorar-la atenció al client en la teva e-Commerce.
Oct8ne
Oct8ne va ser fundada en el 2015 a Espanya i quanta amb un “Global Rank” d’1.691.176.
És un programari utilitzat per empreses com FNAC, The Phone House, Leroy Merlin, Textura o Drim.
Compta amb un xat en directe que ajuda a millorar l’experiència amb els clients.
El seu objectiu principal és que el xat es converteixi en una eina poderosa de vendes en l‘e-commerce.
Permet interactuar mitjançant imatges o vídeos a l’agent i el client en temps real.
Ademas d’entendre perfectament el que el client indica i suggereix productes de potencial interès.
Per a completar la venda afegint directament els productes al carret del client.
Chatra
En el top 2 tenim a Chatra.
Aquesta eina va ser fundada en el 2014 als Estats Units.
Actualment obté un “Global Rank” 69.873.
Aquesta aplicació, igual que l’anterior, presenta un xat en directe fàcil d’utilitzar i molt útil.
Li dedica temps de qualitat a l’usuari amb els possibles dubtes i qüestions que li pugui plantejar.
El que diferència a aquesta aplicació és que et permet veure la llista de clients que es troben en línia.
A més et permet iniciar converses manualment o mitjançant l’automatització de missatges.
ClickDesk
ClickDesk permet que amb la teva e-Commerce puguis xatejar amb els visitants en temps real.
Aquesta comunicació es pot realitzar a través d’un xat de veu i/o un xat de vídeo.
També, com a suport, deixa que s’integrin les xarxes socials com a suport.
Aquesta integració, ajuda al programari estar informat de tots els problemes i preguntes que puguin plantejar-se els usuaris.
iAdvize
iAdvize compta amb mes de 600 clients aconseguits als deixo anar d’aquests 9 anys.
Els clients més famosos que compten amb el suport d’aquesta eina són Disney, Decathlon o Europacar.
L’eina consisteix en chatbots que estan disponible 24/7.
compta amb la possibilitat de crear un nivell major de engagement.
Ademas de, com les altres eines, connectar, assistir i optimitzar l’experiència dels clients en les seves compres.
JivoChat
En el top 5 fundada en 2012 als Estats Units trobem JivoChat.
Es troba en el 991.559 de “Global Rank” i compta amb més de 247.808 e-commerce que empren el seu servei.
Aquesta eina permet, com les anteriors, comunicar-se amb els seus clients.
El que li fa diferenciar-se és que la seva comunicació pot realitzar-se a través d’un xat en viu, per telèfon, per correu electrònic, xarxes socials i molts canals més.
LiveBeep
Aquesta eina Espanyola fundada en 2011 compta amb uns 9.239 “beepers” ( Així és com es fan cridar als seus clients).
Compta amb un sistema multilingüe que permet personalitzar-lo.
Està actiu 24/7 i presenta una configuració adaptada a cada empresa.
El que li diferencia és que es pot utilitzar els seus serveis més enllà de les e-Commerce com:
CRM, editors de factures, gestors de tasques…
LiveChat
Fundada a Polònia en el 2002 ocupa el 5.347 del “Global Rank” amb uns 26.000 clients.
Com bé indica el seu nom, LiveChat, és una eina d’atenció al client en viu.
Les seves funcions són similars a les que hem explicat anteriorment.
Olark Live Chat
Aquesta eina és un programari que s’adapta als objectius comercials que presenta l’empresa.
Això s’aconsegueix a través de la personalització, adaptació i els informes que es realitza.
A més presenta mètriques de xat en viu i al minut.
Va ser fundada als Estats Units en el 2008, presenta uns 12.000 clients repartits en 178 països i és el número 91.111 en el “Global Rank”
Tidio Chat
Amb mes de 160.000 clients, fundada en 2013 a Polònia trobem Tidio Xat.
Aquesta eina combina l’ús dels chatbots amb la Intel·ligència artificial.
Es poden reconèixer les consultes dels clients i actuar en funció d’això.
Permet a l’empresa oferir descomptes, generar clients potencials i moltes funcions més que podem trobar en el seu web.
UserEngage
Finalment, trobem aquesta eina de marketing automation.
Inclou un programari d’automatització de xats i atenció al client.
Presenta un ecosistema integrat que com les altres eines busca oferir al client un bon “clima” de compra.
Per tant, oferir un xat per a l’atenció al Client en la teva e-Commerce és molt important.
Aquestes ajudaran al fet que el client se senti còmode en el teu Web i això farà que sigui més fàcil comprar i augmentessin les teves vendes.
Des de JAESTIC esperem que trobéssiu entre aquestes eines les que mes s’adapten a la teva e-Commerce i pugueu posar-ho en pràctica.