LA MEVA EXPERIÈNCIA A JAESTIC
Potser els seguidors d’aquest blog esteu una mica intrigats per aquest títol o potser molts entreu per primera vegada.
Noteu que no és un article normal, no té relació amb el màrqueting, ni res relacionat amb xarxes socials…
Però NO, no és claim.
Primer em presentaré…
Tots els que llegiu els articles coneixeu només una petita part de la meva, la part que mostro en escriure.
Doncs bé, sóc Carla Cuenca i des d’Octubre he estat realitzant pràctiques de CommunityManager en l’Empresa JAESTIC.
Estic estudiant Màrqueting i em puc definir com una “frikifan” de les xarxes socials.
Em puc passar hores investigandolas i “stakeandolas”.
Però on em puc difinir com una “super mega Frikifan” (i els que em coneixen personalment ho saben) és de Google.
Ho consulto absolutament tot, perquè… Perquè quedar-me amb el dubte?
Sí, també sóc molt curiosa i això m’ajuda moltíssim en aquestes tasques.
En aquest petit article ( dic petit perquè pretenc no enrotllar-me molt àdhuc que és una tasca difícil) us explicaré la meva experiència durant aquests quatre mesos formant part de l’empresa.
Ara clar, m’haig de posar en la Carla de fa quatre mesos.
Partint de la base, desitjava fer les practiques aquí.
No és per fer la pilota, la veritat. el que mes em motivava és l’a prop que ho tinc de casa (ja que com a estudio a Barcelona realitzar les pràctiques allí seria un caos).
Finalment, decideixen convidar-me a pujar-me en el seu viatge pel món del màrqueting digital.
La meva aventura comença l’1 d’Octubre, amb molta motivació i ganes. (Això durant aquests quatre mesos ha estat en declivi i ascens)
Haig de dir que una vegada entrava per la porta se’m passava tot el que portava de fora.
M’he passat en JAESTIC 4h cada dia, els dies que tènia algun tema interessant em sabien a super poc.
Bé, vaig al gra.
He après moltíssim aquests mesos dins de l’empresa, sobretot m’he conegut, he sabut el que sóc capaç de fer i he conegut el món del màrqueting que m’ha acabat enamorant.
Gràcies a JAESTIC he pres la decisió de continuar estudiant i formant-me sobre Màrqueting.
Tenia unes expectatives molt altes i equivocades sobre el que era un CommunityManager.
Ara que ho he viscut sé que no és una simple persona que ha de saber portar les xarxes.
Sinó que ha d’ha de tenir coneixements sobre moltíssims temes, controlar-los i sobretot no deixar de formar-se mai.
És un treball molt difícil de deixar darrere de la porta de l’oficina, però si t’agrada els que feixos, no es converteix en un problema.
No em penedeixo, ni em costa dir que he fet treball de pràctiques en fora d’horari perquè ho he fet amb gust.
Paulo (El CEO de l’empresa) em va ajudar a iniciar-me en la lectura sobre màrqueting i això li ho agrairé sempre.
Ha estat el responsable de les meves pràctiques i us puc assegurar que he après moltíssim mes d’ell que amb els professors que he tingut.
Sense oblidar-me de Víctor que m’ha alegrat moltes tardes i les xerrades infinites sobre temes interessantíssims que m’han fet pensar i aprendre.
Però eh, no tot ha estat de color rosa i purpurina, el dur a estat sortir de casa molt primerenc i arribar molt tard seguit de menjars freds al tren.
Però de tot s’aprèn, i jo estic molt orgullosa de formar part de JAESTIC.
Espero que l’opinió que jo em porto d’ells sigui recíproca i també,
que us hagi agradat el meu treball durant aquests mesos perquè jo l’he preparat molt i amb moltíssim afecte.
Finalment, us convido al fet que m’acompanyeu i em doneu molt afecte a través de les xarxes socials de JAESTIC.
See you soon!