TWITTER PER A EMPRESES EN 5 PASSOS.
En aquest article parlarem de Twitter per a empreses en 5 passos, una de les xarxes socials més utilitzada per comunicar.
Aquesta presenta una característica que no podem trobar en altres xarxes, és un territori lliure.
Quan parlem de territori lliure volem dir que és una plataforma apta tant per a grans com per petites empreses i que totes presenten la capacitat d’aconseguir el seu target group.
Moltes vegades no s’utilitza bé per la falta de coneixement.
Per a que obtinguis un bon resultat d’aquesta xarxa social s’ha de crear un contingut de qualitat seguint una sèrie d’estratègies que et proposem a continuació per al seu bon ús.
-
PERSONALITZA EL TEU PERFIL.
Per començar a conèixer com gestionar Twitter per a empreses en 5 passos, és necessari un perfil que defineixi l’acció..
Que vagi d’acord amb el que desitges transmetre al consumidor, ho atrapi visualment, se senti identificat i participant.
-
DEFINEIX EL TARGET
Els hastags relacionats amb el teu negoci són una eina que t’ajudarà a fer-te un lloc a Twitter.
Per tant els podem utilitzar al final d’una frase divertida i atractiva cridarà l’atenció dels internautes.
Aquests es veuran atrets per la publicació i t’ajudaran a arribar al teu consumidor potencial.
Les paraules claus en un tweet també presenten una gran importància.
Això és una manera de moure’s per la xarxa en el teu sector i relacionar-te amb el teu públic..
És important no deixar de relacionar-te i participar amb perfils que siguin del teu sector perquè sigui més fàcil trobar nous seguidors.
-
DETERMINA EL TEMPS
És un element fonamental saber aproximadament en quina hora o hores Twitter presenta més públic perquè les teves publicacions puguin tenir un major èxit i arribar als teus seguidors.
-
TREBALLA EL CONTINGUT
És molt important treballar el contingut que es vol publicar abans de fer-ho.
Es recomana realitzar un “brainstorming”. Es pot realitzar buscant informació a través d’Internet ,amb les paraules claus relacionades amb el sector.
Seguint les peticions dels consumidors del teu contingut com per exemple: Si hi ha una quantitat de gent que pregunta sobre les estratègies de màrqueting en twitter, es podria realitzar un tutorial.
És molt important que la publicació no sobrepassi els 140 caràcters per afegir hastagsi que la comunicació sigui més eficaç.
-
INTERACTUA
L’últim consell per gestionar Twitter per a empreses en 5 passos, és fer que els teus seguidors participin a les publicacions.
Això és una eina que permet que aquests se sentin importants i d’una manera s’enganxin al perfil, estiguin atents a les publicacions, etc.. Això es pot aconseguir a través de sorteigs, preguntes, vídeos, challenges, fotos..
En conclusió, per gestionar correctament Twitter per a empreses en 5 passos com has pogut llegir, divulgar la teva marca en Twitter és molt fàcil. Seguir aquests 5 passos pot presentar-te més avantatges dels que creies.
Aquesta xarxa social t’ajudarà a créixer amb inesgotables oportunitats que presenta per implementar diferents estratègies de màrqueting.
No ens oblidem que és una de les més utilitzades a nivell mundial i et pot obrir a nous mercats.