Nou Timeline Facebook Empreses

Com ja anunciàvem el 30 de gener, Facebook ha canviat el Timeline de les pàgines d’empresa adaptant-ho a la nova estètica en perfils personals. El proper dia 30 de març, Facebook canviarà l’aspecte dels perfils de Facebook per a empreses al nou Timeline (estructura), molt semblat a l’actualització que va haver-hi en els perfils personals…

Details

Apple presenta “Ibooks Author”

Keynote Apple NYC Gener 2012

 

Apple ha volgut donar un cop d’efecte al món del llibre electrònic, ja ho va fer amb la música (ipod), amb el mòbil (iphone), amb les tablets (ipad) i un llarg etc.

Ara vol tornar a aconseguir el mateix amb els llibres electrònics, a la keynote de NYC aquesta mateixa tarda, ha presentat una aplicació gratuïta amb la qual podem editar els nostres propis llibres.

El nom de l’aplicació és ibooks Author i la podeu descarregar sense costos des de fa uns minuts en la App Store.

Details

10 accions de Màrqueting per a Pimes

Algú no s’ha adonat de la crisi que estem passant?

 

Avui dia, una professió com la meva (Digital Màrqueting Consultant), que el seu “Core Business” és aconseguir que els seus clients guanyin diners, presència, imatge, seguidors, vots o un conjunt de totes elles a través del correcte ús de les noves tecnologies, hauria d’estar passant per un moment dolç.

 
La realitat, és que només les empreses grans, amb grans pressupostos són les que, encara que menys que abans, continuen mantenint l’inversió per obrir mercats tant als nous canals com als tradicionals.

 
Molts amics i coneguts creuen que la meva professió es redueix a la creació de pàgines Web, la qual cosa és el mateix que creure que a casa només cal tirar les escombraries diàriament per realitzar totes les tasques de la llar.

 
Ser consultor de Màrqueting Digital, principalment requereix de 3 importants pilars; primer Coneixement, segon, Temps i tercer Pro-activitat.

 
Qualsevol que disposi d’aquestes 3 característiques pot generar interessants campanyes de màrqueting a Internet a un cost realment reduït o totalment nul.

 
Com no puc disposar del vostre temps, i la pro-activitat ja se suposa de qualsevol que es molesti a dedicar el seu temps a llegir aquest article, anem a intentar compartir amb vosaltres part del nostre coneixement, de manera que qualsevol de les Pimes que seguiu els nostres articles, i disposeu de temps, pugueu donar a conèixer els vostres negocis a Internet sense necessitat de grans pressupostos ni haver de dependre de ningú per a això.

 
L’única cosa que aneu a necessitar és posar-li, molta obstinació, paciència i sobretot, sentiment.
La pregunta que moltes pimes es fan és:

 
Què podem fer en internet sense gastar molts diners?

Details

Tendències de Màrqueting Digital per Google

 

El pasat 11 de Novembre, Think Insights de Google, va deixar de ser BETA i es va consolidar com el nou centre d’informació de Google per recollir estadístiques de Màrqueting Online que marquin les tendències de consum dels continguts en Internet i Mòbil.

 
Think Insights de Google ofereix tota una retahila d’útils eines, videos, tendències, estadístiques i estudis que ofereixen la informació necessària per descobrir tendències i identificar costums i usos del contingut que es consumeix a la xarxa.

 
Entre els resultats més interessants que he localitzat en la recentment oficialitzada aplicació de Google he filtrat uns quants dades que val la pena tenir en compte:

 

El 57% de la gent parla més online del que ho fa en la vida real. (Font: Alex Trimpe a través de Ogilvy – 21 de febrer de 2011, ThinkQuarterly, Google)

Details

Que són els codis QR?

 

Tenim clar que són els codis QR?

 
Segons nostra volguda Wikipedia, un codi QR (Quick Response Barcode) és un sistema per emmagatzemar informació en una matriu de punts o un codi de barres bidimensional.

 
Cada vegada més, en anuncis i campanyes de màrqueting de les companyies que ens acompanyen en el nostre dia a dia, veiem que els codis QR, acostumen a ser l’elecció triada per les marques més capdavanteres per realitzar les campanyes més atrevides o interactives. Per Internet hi ha multitud de textos i exemples sobre els seus usos i aplicacions, etiquetatjes a flyers, anuncis publicitaris, o tarjetes de visites.

Details