
LinkedIn – Com crear el perfil ideal per al teu negoci?
LinkedIn és una xarxa social professional i la seva funció principal és crear comunicacions comercials i professionals entre els diferents usuaris de la plataforma.
Els usuaris poden trobar feina, diferents companys del sector i trobar clients o proveïdors potencials.
El primer que has de saber és que per crear una pàgina empresa per al teu negoci cal partir de la base de tenir primer creat un perfil personal.
Per a això cal entrar a la pàgina d’inici de sessió de LinkedIn, escrivint el nom complet, correu electrònic i la contrasenya que es farà servir i seleccionar l’opció de Entra-hi ara.
Per què crear una pàgina d’empresa a LinkedIn?
- Genera clients i proveïdors potencials
- Aconsegueix un major abast.
- Construeix relacions, sigui amb possibles nous clients o amb visitants.
- Posiciona la marca en un entorn professional.
- Cerca de professionals qualificats i amb talent.
Com crear una pàgina empresa per al teu negoci
Dins el perfil persona, ja podríem crear una pàgina empresa en 5 senzills passos:
1. A la part superior dreta de la pantalla, seleccionar l’opció del desplegable ” Productes ”.
2. Dins el desplegable, seleccioneu l’última opció ” Pàgina d’empresa ”.
3. En fer clic, sortirà l’opció de crear una pàgina de LinkedIn on s’escollirà el tipus de pàgina depenent de la mida de l’empresa
- Empresa petita: menys de 200 empleats
- Pàgina de productes: Pàgines filles associades a una pàgina ja existent
- Institució educativa: Centre d’estudis i universitats
4. Escriure informació necessària del negoci:
Identitat de la pàgina
- Nom
- URL
- Lloc web
Detalls de l’empresa
- Sector de l’empresa
- Mida: Nombre d’empleats
- Tipus d’empresa
- Any de creació
- Ubicació d’ella
Detalls del perfil
- Logotip
- Imatge de portada
- Descripció de l’empresa
- Especialitats
5. Per finalitzar, un cop omplerts tots els camps i la confirmació de que ets el ” representant autoritzat d’aquesta empresa” i que tens ” el dret d’actuar en el seu nom ” per a la creació i la gestió de la pàgina, podrà seleccionar el botó de ” Crea pàgina ‘‘.
Consells per millorar la pàgina de LinkedIn:
# Les imatges tant de perfil com de portada han de ser professionals i adequades per al seu negoci, ja que és la visió que mostres.
# És important transmetre bé la idea de negoci. Que sigui cridaner i que ressalti que té el teu negoci que no tinguin els altres. I sobretot, molt important, tenir cura dels errors ortogràfics.
# Genera contingut a través de les diferents eines de multimèdia. Publica missatges, informes, fotografies que tinguin relació amb el negoci i pugui ser útil pel teu públic. Diferencia’t!
# Una altra eina útil de LinkedIn és l’opció de ” grups ” on estan organitzats per especialitats, temàtiques, ofertes de treball, etc. Participa en els grups que aportin alguna cosa a la teva empresa per donar una major visibilitat.
# Cal tenir el perfil actualitzat i generar contingut perquè aconseguir captivar als clients potencials.
# Notorietat a través d’una bona atenció a client, respondre els missatges, connecta amb els teus clients, etc.