
La crisi de la covid-19 ha provocat que el sector hostaler tanqui de forma temporal els negocis. Des de Jaestic tenim clar que és necessari Innovar i adaptar-se a la nova normalitat. Millor a través de les estratègies de Màrqueting Digital per l’hostaleria és un dels grans reptes en aquest sector en temps de COVID19.
És per això que la modalitat de ‘’take away ’’ i ‘’delivery ’’ han agafat molt de pes en els negocis de l’hostaleria.
Tant el take away i el delivery són dos canals de venda, però en què es diferencien?
El servei take away, com diu el terme, és menjar per emportar. Consisteix en disposar de menjar perquè el client ho consumeixi fora del local. En canvi, el servei delivery és la preparació de la comanda en el local per a després lliurar-lo al domicili del client.
Us proposem algunes estratègies de Màrqueting Digital per l’hostaleria. En temps de COVID19 són adaptables depenent al tipus de negoci de cada persona, que podeu utilitzar:
Promociona el teu local a través de les xarxes socials
Les xarxes socials són una eina molt potent per a donar visibilitat a un negoci. Aprofita i mostra totes les novetats que oferiu amb la publicació diària dels teus productes.
Organitza concursos i sortejos
A través de les publicacions en les xarxes anima als usuaris perquè comparteixin el sorteig per a poder arribar a un públic més gran.
Un exemple seria sortejar un sopar per a dues persones amb les despeses d’enviament gratis.
Targetes de fidelització
Fes-li saber al client que el local disposa de targetes de fidelització per la compra d’un producte.
Per exemple, en el cas de tenir una cafeteria, recorda-li al consumidor que per la compra d’un cafè per emportar durant quatre dies, el cinquè li surt gratis.
Innova
Crea un producte nou o ofereix un producte especial per un dia de la setmana concret.
Per exemple, els dijous vendre un producte on la resta de la setmana no s’ofereixi.
Ofereix al consumidor descomptes que li cridin l’atenció
Per exemple, en el cas de tenir un restaurant, per compres superiores a X preu, oferir un descompte per la següent compra.