Com convertir les visites al teu lloc en clients potencials per a tancar vendes: Consells de màrqueting
Els leads potencials, no són més que una persona suposadament interessada a comprar productes o serveis com els que ofereixes i que mostra cert interès sobre aquest tema.
A això se’l coneix en màrqueting com “lead”.
Un lead no és un client, sinó un possible o potencial client, i el teu treball com a emprenedor és aconseguir que faci una compra completa i que, sobretot, continuï gastant els seus diners en uns altres dels productes o serveis que tens disponibles.
1. Aplicar tècniques de SEU i SEM t’ajudarà a obtenir que et vegin primer a tu.
No necessites posar un gran rètol en la teva pàgina, el que necessites és estar ben posicionat en Google perquè els clients entrin a la teva pàgina abans que en les de la teva competència.
2. Fer campanyes d’email màrqueting. Bàsicament, es tracta de captar els correus electrònics dels teus clients i intentar que acabin comprant els teus serveis.
3. Contingut per a les teves xarxes. És molt important la teva presència en xarxes, ja que gràcies a això pots obtenir clients/visites de forma totalment orgànica.
4. Tenir un lloc web dinàmic. La pàgina web és crucial per a donar una imatge professional a la teva empresa, a més de transmetre més confiança als clients en comparació amb no tenir-la, assolint així resultats més ràpids.
Per què és rellevant la captació de clients?
La captació de clients és el més fonamental per a la teva empresa, ja que gràcies a la captació arribaràs als anomenats leads o clients potencials, els qui generaran els teus ingressos.
Sempre és molt bo portar un seguiment de tots els clients potencials, pel fet que tard o d’hora acabaran gastant diners. Per això, no cal deixar-ho de costat i estar damunt.
Segueix aquests consells i assegura’t d’entendre al teu públic objectiu per a crear contingut rellevant, valuós i atractiu que capti la seva atenció i els porti a passar a l’acció.