En el blog d’avui et portem els millors consells d’email marketing perquè treguis partit a les teves campanyes:
L’email marketing és una de les estratègies més efectives a l’hora d’impulsar les nostres vendes, donar a conèixer la nostra marca i estrènyer llaços amb els nostres clients. S’utilitza l’enviament de correu massiu, centrat en temes de valor sobre la nostra marca, compartint contingut promocional i que sigui d’interès per als nostres clients, per a crear una relació a llarg termini amb els quals ja han realitzat una primera compra, o bé incentivar a aquells que encara no han pres una decisió i captar leads.
Aquests són els consells d’email marketing que hauries de tenir en compte:
Crear una base de dades
Per a crear una campanya d’email marketing es necessiten contactes als qui fer arribar els missatges. Per a aconseguir-los podem col·locar un formulari en la pàgina web, anunciar-lo per xarxes socials o preguntar als clients quan compren, d’aquesta manera reunirem una bona quantitat de correus electrònics.
Segmentar al públic
La clau de l’èxit en l’email marketing està en la segmentació del públic. D’aquesta forma, podrem enviar els missatges als qui realment els interessen. Les eines d’email marketing ens permeten agrupar els nostres contactes de la base de dades segons edat, ubicació, sexe i antigues compres, per a fer arribar el contingut adequat al públic correcte.
Cuidar el disseny
Un bon email, té el logo de l’empresa, el text necessari, una imatge apropiada i una anomenada a l’acció. Hem de col·locar la informació necessària i no sobrecarregar amb elements que puguin distreure al lector dels aspectes importants.
L’aspecte més destacat, és l’assumpte del correu, d’això dependrà que la persona obri el missatge o no. En ser el primer que llegiran els clients, ha de ser cridaner i senzill, que digui més amb menys paraules.
Establir una freqüència d’enviament
Per a dur a terme una campanya d’email marketing necessitem constància. No serveix enviar solament un missatge, ja que l’objectiu, és estar sempre present en la ment del consumidor.
L’estratègia ha d’establir una freqüència d’enviament que puguem variar constantment. És més, així, podrem descobrir quin és el termini de temps que millor funciona i així, aplicar-lo en futures campanyes.
Finalment, et recomanem aquesta eina per a crear la vostra campanya, que compta amb multitud de plantilles.
Si vols que t’ajudem a llançar la teva campanya de marketing digital escriu-nos o truca’ns!
En el nostre blog parlem de diferents aspectes del marketing digital que pots tenir en compte per a la teva empresa, pots visitar-la ara.