Gestió de Clients (CRM)
Jaestic, consultoria de Màrqueting Digital especialitzada en desenvolupament de negocis en Internet, ofereix els seus serveis de Gestió de clients.
El principal objectiu d’aquesta categoria és digitalitzar i optimitzar la gestió de les relacions comercials amb els teus clients.
Funcionalitats i serveis:
Gestió de clients: seràs capaç d’emmagatzemar i consultar les dades de cadascun dels teus clients, des de la seva alta com a oportunitat de negoci, i simular la compra de productes o contractació de serveis.
Gestió de Clients potencials (Leads): podràs donar d’alta nous Leads de manera manual o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als Leads et permetran la seva gestió comercial amb l’objectiu de convertir-los en clients. Addicionalment podràs parametritzar regles de negoci per a l’assignació de Leads segons diferents criteris.
Gestió d’oportunitats: tindràs la possibilitat de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l’enviament al client potencial o Lead d’ofertes i pressupostos. A més, podràs comprovar l’estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, en negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).
Accions o tasques comercials: l’eina implantada et permetrà crear accions i tasques comercials, tant de manera manual com automàtica.
Reporting, planificació i seguiment comercial: podràs realitzar seguiment mitjançant indicadors (KPI´s), llistat d’oportunitats, i altres, amb diferents nivells d’agregació d’informació en funció de les teves necessitats. Podràs també generar informes per al seguiment i monitoratge de la teva activitat comercial, contemplant ràtios d’eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs mesurables (com a productes, cotitzacions, etc.), i segons els canals, perfils, rols i/o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulats i/o comparatius entre diferents exercicis comercials.
Alertes: seràs capaç de visualitzar Alertes de Clients en format gràfic de diferent tipologia (icones, missatges emergents, etc.).
Gestió documental: la solució inclourà un programari per a la gestió centralitzada de la documentació capaç d’inserir i/o vincular documents tant relatius a la teva activitat comercial, com els que proporcionats pels propis clients.
Disseny Responsive: tindràs una interfície funcional en tota mena de dispositius.
Integració amb diverses plataformes: disposaràs de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota la teva empresa.
Per a més informació, premi aquí.
En Jaestic, ens destaquem com a agents digitalitzadors, oferint els nostres serveis en tot el territori nacional.
Tarifes a partir de 1200€
Per a qualsevol consulta o aclariment pots posar-te en contacte amb nosaltres emplenant el següent formulari.