
Gestió de Processos
Jaestic, consultoria de Màrqueting Digital especialitzada en desenvolupament de negocis en Internet, ofereix els seus serveis de Gestió de processos.
El principal objectiu d’aquesta categoria és digitalitzar i/o automatitzar processos del teu negoci, relacionats amb els aspectes operatius o productius.
Funcionalitats i serveis:
Digitalització i/o automatització de processos i fluxos de treball: tindràs digitalitzats i/o automatitzats processos com:
Comptabilitat/finances: comptes per cobrar/per pagar, gestió d’actius i generació de tancaments i balanços, etc.
Facturació: automatització dels processos de facturació amb la generació de pressupostos, albarans i factures, adaptats als requisits de l’article 29.2.j) de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària, i a la seva normativa de desenvolupament.
Projectes: control de pressupostos, costos, estimacions, optimització dels recursos, etc.
Inventari: previsió, nivells d’estoc, enviaments, distribucions, devolucions i cancel·lacions, etc.
Compres i pagaments: gestió de comandes de compra i proveïdors.
Recursos humans: gestió dels recursos humans, nòmines, etc.
Logística: gestió de flotes i rutes, entre altres.
S’entén per solució horitzontal aquella que agrupa o suporta diversos processos de la cadena de valor, mentre que solució vertical és aquella que suporta un únic procés dins de la cadena de valor de la teva pime.
Integració amb diverses plataformes: la solució disposarà de APIs o Web Services per a la seva integració amb altres eines.
Actualitzable: accediràs a actualitzacions de la solució amb noves versions.
Escalable: si la teva empresa creix o canvia estructuralment, la solució s’adaptarà a aquests canvis.
Compliment: podràs assegurar el compliment de la normativa aplicable, en concret del Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa d’aplicació.
Mòduls individuals: es podran incorporar nous mòduls individuals, sent aquests aquells que agrupen o suporten un únic subproceso de la cadena de valor de la teva pime, sobre una solució de gestió de processos ja existent. No obstant això, no podrà consistir en un desenvolupament, progrés, augment o enriquiment dels serveis i funcionalitats de la solució existent. Tampoc podrà ser l’actualització a causa de releases que el proveïdor publiqui sobre una versió de programari, ni upgrades o millora de versions existents. El nou mòdul individual que s’implanti ha de complir amb tots els requisits establerts en les bases d’aquesta categoria i ha d’oferir-se a preu de mercat.
Per a més informació, premi aquí.
En Jaestic, ens destaquem com a agents digitalitzadors, oferint els nostres serveis en tot el territori nacional.
Tarifes a partir de 2000€
Per a qualsevol consulta o aclariment pots posar-te en contacte amb nosaltres emplenant el següent formulari.
