Com ja coneixeràs, YouTube és la plataforma on pujar contingut audiovisual com poden ser; videoclips, videoblogs, etc. I d’on han fet el salt a la fama molts Youtubers i Influenciadors.
A YouTube com en la majoria de xarxes socials, hi ha un algoritme que mostrarà als usuaris els vídeos depenent de les seves preferències. Si vols començar a publicar vídeos i obtenir visites orgàniques hauràs de conèixer els diferents algoritmes que comprenen la plataforma.
Aprendre a optimitzar el teu contingut per a l’algoritme d’aquesta plataforma t’ajudarà al fet que la plataforma pugui categoritzar el teu vídeo. El seu objectiu principal no és saber quin vídeo és millor, sinó identificar i fer coincidir als espectadors amb els vídeos que els interessen.
Les noves actualitzacions de l’algoritme de YouTube
Bé coneixent tot això, YouTube ha fet dues actualitzacions importants en el seu algoritme de cerca. Són bàsicament per a fer que els usuaris arribin fàcilment al contingut que estan buscant.
Fins fa relativament poc, només els usuaris en la versió escriptori podien visualitzar en un breu clip dels vídeos que apareixien en els resultats de cerca col·locant el cursor damunt d’aquest. A partir d’ara, els espectadors en versió mòbil també tindran aquesta opció. A més l’espectador, en visualitzar aquest breu clip, podrà accedir a la part del vídeo que més li interessi.
La següent actualització de l’algoritme de cerca de YouTube, és fer més accessibles els vídeos en una llengua diferent de la de l’usuari. Aquesta actualització estarà disponible sempre que el vídeo disposi dels subtítols adaptats a l’idioma de l’espectador.
Per exemple; si aquest usuari cerca en la plataforma un tutorial en espanyol sobre com usar un cert programa informàtic. YouTube detectarà que el millor vídeo està en japonès, però disposa de subtítols en espanyol, ho ensenyarà primer.
Ara ja tens més coneixements sobre l’algoritme de YouTube, i és que ja saps que les plataformes estan en constant actualització per a donar-li a l’usuari una millor experiència.
Si aquest article sobre l’algoritme de YouTube t’ha interessat, no dubtis a compartir-lo.
Per a conèixer més notícies sobre el màrqueting, fes clic aquí.