Les estadístiques en xarxes socials són essencials per a les estratègies de màrqueting en xarxes socials de totes les marques.

Les estadístiques en xarxes socials globals són:

 

  • El 97% dels usuaris digitals han utilitzat les xarxes socials en l’últim mes.
  • El 84% de les persones que disposen d’accés a Internet, usen les xarxes socials.
  • En 2019 les persones passaven 2 hores i 24 minuts en les xarxes socials tots els dies.
  • A nivell global, els usuaris entre 16 i 24 anys van passar 3 hores al dia en les xarxes socials.
  • Un de cada quatre usuaris d’Internet ha decidit donar-li seguiment al mateix temps que passa enfront de la pantalla o ha posat un temps d’ús límit per a certes apps.
  • En 2019, el temps que dediquen els usuaris a les xarxes socials va incrementar un 1.4%. En comparació con el 6% en 2018 i el 15% en 2016.

ESTADÍSTIQUES EN XARXES SOCIALS I RÀNQUING

 

 

 

de usuaris actius:

Instagram     2019: 1000M  2020: 1000M

Twitter     2019: 326M    2020: 339M

Facebook     2019: 2271M  2020: 2449M

TikTok     2019: 500M    2020: 800M

SnapChat     2019: 287M   2020: 381M

Youtube      2019: 1900M  2020:  2000M

Estadístiques en xarxes socials.

Instagram

  • Els anuncis d’Instagram arriben a 928,5M de persones.
  • 500M obren les històries i explorar cada mes.
  • Setè lloc web més visitat en el món.
  • Els vídeos tenen millors interaccions que les fotos.
  • El 92% d’usuaris i Instagram, després de veure un producte han seguit a la marca, ha visitat el seu web o ha comprat el producte.
  • Es publiquen 400M de stories al dia.

Twitter

  • En 2019 va fer una actualització en la xarxa social per a aproximar-la a l’usuari de mòbil.
  • En 2020152M d’usuaris diaris monetizables (21% més any rere any).
  • Sisè lloc web més visitat del món.
  • 500 milions de tuits al dia.
  • Els usuaris de twitter passen el 26% més de temps amb els anuncis que qualsevol altra xarxa social.
  • El 93% de les views de vídeos ocorren en cel·lulars.

Facebook

  • 2500M d’usuaris mensuals.
  • Tercer lloc més visitat en el món, després de GoogleYoutube.
  • Els usuaris dediquen 11 min 26 segons a Facebook.
  • El 79% dels usuaris entren des del mòbil; el 19% entre mòbil i ordinador; el 1,9% solament amb l’ordinador.
  • 1600M d’usuaris actius diaris.
  • Cada minut hi ha 400 usuaris nous
  • 4 milions de «m’agrada» cada minut.

TikTok

  • Va ser l’app més instal·lada en el 1r trimestre de 2019.
  • 800M d’usuaris actius
  • És la sisena app més utilitzada del món
  • En 2019 va ser l’app més descarregada d’Apple Store.
  • Els usuaris de TikTok li dediquen 52 minuts al dia.
  • TikTok va arribar a aconseguir 1 milió de visites per dia.

SnapChat

  • A principis de 2020, 218M usuaris actius, un 17% menys que l’any anterior.
  • Els usuaris de SnapChat li dediquen 30 minuts al dia a l’app.
  • Passen més d’un 35% de temps en la secció de «descobrir» tots els dies.
  • Els usuaris tenen un 60% més de probabilitats de realitzar una compra impulsiva.

YouTube

  • YouTube té més de 2000 milions d’usuaris al mes. Això sense comptar els usuaris que no inicien sessió.
  • És el segon lloc més visitat del món, després de Google, que ocupa el primer lloc.
  • El 33% de la població del món (de més de 13 anys) usa YouTube.
  • És la tercera consulta de cerca de Google més comuna del món.
  • El 70% de reproduccions són des de dispositius mòbils.
  • La gent veu 1000 milions d’hores de vídeo en YouTube cada dia.

Amb aquestes estadístiques en xarxes socials ens podem ajudar en el moment de crear una campanya en xarxes socials, per a saber a qui dirigir-nos, com fer-ho i de quina manera serà més efectiva.

Com podem observar, Facebook continua tenint el major nombre d’usuaris actius, per tant queda en el primer lloc de la xarxa social més utilitzada. Li segueixen Youtube en segon lloc i WhatsApp en tercer lloc. En el quart lloc ens queda Facebook Messenger, en el cinquè WeChat, en sisè lloc Instagram i setè lloc, QQ. Els últims tres llocs pertanyen a, QZoneTik Tok i Weibo.

Pots llegir molts articles més.

Author

admin