Sense categoria

La importància de Reels per a la teva marca

QUÈ ÉS REELS D’INSTAGRAM?

Reels és la funció més recent d’Instagram. Permet als usuaris d’Instagram utilitzar fragments de temes musicals o àudios per a fer clips de vídeo. Una dels seus grans avantatges és que atreu al públic més jove i ajuda al fet que les marques potenciïn el seu abast.

Els vídeos:

  • Tenen una durada de 15s
  • El format és vertical
  • Possibilitat d’editar els vídeos amb filtres

Reels

COM USAR-HO PER A LA TEVA MARCA?

Crea el teu contingut d’una manera més creativa i diferencia’t de les teves marques competidores amb contingut propi i original. T’ajuda a ser vist per tota la comunitat i audiència global i no sols pels teus seguidors. D’aquesta manera, deixarem enrere la forma tradicional de fer publicitat oferint contingut de valor i és clau per a fer la teva marca més pròxima i fomentar la seva engagement. A diferència de les Stories d’Instagram, el contingut que creïs en Reels no desapareixerà a les 24 hores de ser publicat i podràs decidir si mostrar-ho en la teva feed d’Instagram o no.

FUNCIONS DE REELS

  • Efectes i filtres: milers de filtres, des de realitat augmentada fins als més senzills.
  • Temporitzador
  • Àudio i música: crea el teu propi àudio o selecciona d’una cançó els 15s que més t’agradin
  • Alineació 
  • Diverses preses: grava diverses preses, esborra l’última si no et convenç, curta els teus clips, etc
  • Càmera lenta i càmera ràpida

CONSELLS PER A LA TEVA MARCA EN REELS

  1. INSPIRACIÓ – observa la teva competència i els creadors de Reels del moment per a estar al dia de les tendències. Basa’t en això i crea i aporta contingut original i diferent a la resta.
  2. CONTINGUT PROPI ACORD AMB LA TEVA AUDIÈNCIA – el contingut que ofereixis sempre ha de representar a la teva marca. Així, causaràs més impacte en la teva audiència i atrauràs perfils similars.
  3. FILTRES – l’ús de filtres cridarà més l’atenció de l’usuari . Aportaran creativitat a les teves Reels i tindran una qualitat visual major.
  4. ETIQUETES – el teu contingut es difondrà més ràpid en usar-los. Consulta les etiquetes més populars setmanalment i tria els que més s’ajustin al teu contingut i a la teva marca.
  5. ENSENYA EL TEU PRODUCTE – mostra en els teus Reels el producte o servei de la teva marca. Així, arribaràs a més potencials i donaràs a conèixer la teva marca entre l’audiència global d’Instagram.
  6. ÀUDIOS PROPIS ORIGINALS – crearàs contingut personal. Altres usuaris podran usar els teus àudios i arribaràs a més audiència a nivell global.
  7. EXPLICA CONTINGUT EXCLUSIU DE LA TEVA MARCA – ensenya el dia a dia de la teva marca, com aconseguiu o fabriqueu el vostre producte, com a parles amb els proveïdors, etc.

MARQUES QUE JA TRIOMFEN EN REELS

  • LOUIS VUITTON – més de 5 milions de visites en cadascun dels seus vídeos
  • MAYBELLINE – 3 milions de visites en els vídeos
  • FENTY BEAUTY – mostren makeups realitzats amb els seus productes
  • SEPHORA FRANCE – unboxings dels seus productes i makeups
  • REDBULL – els seus vídeos i anuncis són d’allò més extrems
  • DUNKIN – ensenyen el seu filtre de Stories i unboxings dels seus productes
  • BURGER KING – contingut entretingut i mostra als seus clients
  • LA LLIGA – resums de partits i contès exclusiu d’equips i jugadors

DIFERÈNCIES ENTRE TIKTOK I REELS

Una dada curiosa; Facebook va estar oferint diners a TikTokers famosos perquè es passessin a Reels.

TikTok permet crear vídeos entre 15 i 60 segons amb cançons o clips d’àudios creats per usuaris, podent unir clips gravats en el moment o afegits des de la galeria i variant la velocitat i els filtres.

Instagram permet crear vídeos de 15 segons, amb clips que poden ser gravats en el moment o afegits des de la teva galeria i també ofereix la possibilitat de modificar la velocitat i afegir àudios.

L’aspecte que marca la diferència és l’abast i les possibilitats en compartir el vídeo. Instagram, si el teu perfil és públic, mostrarà els teus vídeos a molts usuaris, així donaràs més visibilitat a la teva marca i aconseguiràs més visites, per la qual cosa aquests usuaris podran convertir-se en possibles clients potencials.

Amb TikTok, si que pots compartir els teus vídeos en Instagram, però és un procés més llarg. Amb Reels, la facilitat de tenir-ho tot sense sortir de la mateixa app ho fa molt més senzill i ràpid.

Potser TikTok, conté més opcions per a editar els teus vídeos, et dóna més marge de temps i té més característiques, però a l’hora de donar visibilitat i compartir aquests vídeos, Reels juga amb tenir-ho tot en una mateixa aplicació, i aquest aspecte, marca la diferència.

Pots llegir més articles d’interès aquí.

Author

admin