Tendències del Màrqueting Digital en 2019
Estem segurs que alguna vegada t’has preguntat “Que mes inventaran?” o has dit “Però si ja està tot inventat!”.
REALITAT VIRTUAL
Aquesta tècnica està bastant present avui dia a les nostres xarxes socials com Instagram, Snapchat…, però tot i així els marketeros han volgut arribar més lluny, COM?, aplicant-la per augmentar la satisfacció del consumidor oferint una experiència única i més interactiva als seus productes.
FAST CONTENT
Els continguts avui dia es consumeixen preferentment en els mòbils.
Aquesta nova Tendència del Màrqueting Digital en 2019 consisteix a augmentar el consum instantani.
Afavoreix el CTR i la presència de la marca ajudant al consumidor a moure’s per la Web de l’empresa.
CHATBOTS
S’aquesta invertint en el desenvolupament i perfecció dels chatboots.
Consisteix en un robot programat per atendre els dubtes del consumidor sobre els productes i li brinda a l’empresa una millora en la seva atenció al client.
VÍDEO
El sistema de publicitat audiovisual creixerà molt en diferents i nous formats com les stories.
Aquestes ens creen un contingut proper als consumidors i fan que se sentin més especials per a la marca en aparèixer en el seu perfil.
Un altre format que ens conquistarà és el Streaming.
El llançament de vídeos en directe relacionats amb les marques serà molt sonat.
Als seguidors els encantarà poder veure vídeos a temps real i els transmetrà una sensació de transparència que anirà acompanyada amb el sentiment d’exclusivitat.
MOBILE FIRST
Com hem comentat el smartphone és una plataforma molt utilitzada actualment per navegar.
Així i tot és una de les quals seguiràn en creixement.
Amb aquesta Tendència del Màrqueting Digital s’aniran adaptant cada vegada més a la Web i xarxes per a una navegació més satisfactòria.
ACCELERATED MOBILE PAGES (AMP)
Aquesta és una de les Tendències del Màrqueting Digital en 2019 impulsades per Google.
Consisteix en l’estalvi de bateria, de dades i afavorir el SEO perquè sigui més satisfactori navegar amb un Smartphone.
GDPR
La Tendència del Màrqueting Digital consisteix en augmentar el compliment d’aquesta.
Creant un clima de fiabilitat entre l’empresa Web i el Client perquè aquest no dubti en donar les seves dades.
SOCIAL SHOPPING
Aquesta Tendència del Màrqueting Digital entra trepitjant fort, consisteix a facilitar la compra de productes a través de les Xarxes Socials.
Ho hem pogut comprovar en els últims mesos en Facebook Marketplace i Instagram Shopping.
Aquesta unió entre Xarxes Socials i eComerce anirà en augment oferint cada vegada més opcions.
NOUS DEPARTAMENTS DE MÀRQUETING
Amb el creixement d’aquest sector una de les Tendències del Màrqueting Digital en 2019 és la benvinguda a nous departaments.
Es crearan equips de treball dividits en Dades, Continguts, Canals i Tecnologia.
L’equip de Dades s’encarregarà del BigData procedent del comportament dels usuaris.
En el Contingut es crearà contingut per atreure a l’usuari.
Als canals es gestionarà el panorama d’aquests.
I en Tecnologia es dedicarà a millorar i trobar noves solucions per al flux d’informació.
Amb les Tendències del Màrqueting Digital en 2019 observem que el futur de la comercialització digital és fantàstic.
Les marques obtindran més fàcilment el que el seu client necessita perquè s’enganxi a la marca i es converteixi en un Lovermark.