Sense categoria

DIGITAL SIGNAGE, NOVA FORNA DE PUBLICITAT DIGITAL

DIGITAL SIGNAGE, NOVA FORNA DE PUBLICITAT DIGITAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La publicitat digital va més enllà dels formats per a mòbils i ordinadors als quals estem acostumats. Ara la publicitat digital envairà els carrers i els punts de venda de la nostra ciutat, aquest nou mètode rep el nom de Digital Signage.

 

QUÈ ÉS DIGITAL SIGNAGE?

Digital Signage és un format publicitari que consisteix a emetre continguts digitals en dispositius com a pantalles, projectors, panells tàctils. Aquests dispositius generalment es col·loquen en llocs públics o en punts de vendes. En elles, les empreses poden crear , gestionar, distribuir i publicar els seus propis continguts, reproduint imatges creatives i divertides o estàtiques. A més, poden anar acompanyat d’un text que anomeni a l’acció de compra o consum.

Depenent de la ubicació, es distingeixen dos tipus de senyalització digital: outdoor i indoor.

 

Outdoor

Fa referència aquells dispositius que es col·loquen en llocs públics amb gran influència de pas, com pot ser:  la plaça Callao en Madird, parades de metro, etc.   Les campanyes publicitàries outdoor requereixen una inversió elevada però a canvi obtindràs una gran visibilitat i impacte.

Indoor

Són les pantalles que es col·loquen a l’interior d’un establiment. Gràcies a aquestes es crea un clima més pròxim amb el consumidor, a més de poder-li facilitar la compra o la decisió de compra. Les pantalles indoor acostumen a ser interactives i molt més cridaneres. En aquest cas no es requereix una invenció tal elevat com l’anterior.

 

DIGITAL SIGNAGE, NOVA FORNA DE PUBLICITAT DIGITAL

AVANTATGES DIGITAL SIGNAGE

Augmenta el record de marca. El 80% de les transeünts reben un impacte d’una pantalla digital exterior. Es tracta d’un mètode efectiu perquè es recordin de la marca o el producte.

Nova i atractiva. És un format espectacular que tot i que portar diversos anys entre nosaltres es percep com a novetat. Per això, és una eina per a destacar entre la competència, per ser un material impactant es pot utilitzar de múltiples maneres.

És influent: Les pantalles digitals en el punt de vendes, ajuden al fet que els consumidors comprin de manera irracional. Gràcies a les pantalles els podem ajudar a decantar-se gust en el moment de realitzar la compra.

És interactiu i millora l’experiència dels usuaris. La cartellera digital permet establir un diàleg amb els usuaris. A més algunes d’elles permeten a l’usuari interactuar amb elles a través dels seus dispositius mòbils. La qual cosa creés experiències úniques als usuaris i records positius de marca o establiment. D’altra banda, la marca li aporta informació de com es relacionen els usuaris amb la marca.

Els continguts es poden modificar a temps real. El digital signage ens permet modificar en temps real la publicitat per a adaptar-la a diferents situacions i públics. Per exemple, es pot adaptar el contingut segons l’hora del dia. Aquest permet reaccionar ràpidament i adaptar el missatge per a optimitzar-lo.

Esperem que aquest article t’hagi ajudat a comprendre el Digital Signage. No oblidis que és una eina de màrqueting que millora l’experiència dels usuaris però no l’única.

 

Author

admin