YOUTUBE: POSICIONA LA TEVA EMPRESA
En aquest article parlarem sobre un concepte per a poder crear contingut, Vídeos de Youtube.
Youtube és una xarxa social la qual es presenta com el segon lloc més visitat del món darrere de Google.
El vídeo social ha cregut durant aquests anys i s’ha convertit en tendència dels mitjans digitals.
Cada hora es pugen mes de 300 hores de vídeo a aquesta xarxa social.
Youtube, es considera el rei del vídeo social.
L’audiència de 25 i 44 anys consumeix diàriament una mitjana de 50 minuts dels seus continguts.
EL VÍDEOMARKETING
Com ja hem comentat, el vídeo actualment és un format dinàmic i ràpid.
Atreu fàcilment l’usuari ja que actualment ens agrada més veure i sentir que llegir.
El tipus d’accions com el videomarketing en Youtube ajuda a explicar alguna cosa en poc temps.
D’una manera visual la qual es fa amena.
Per a aconseguir resultats en Youtube és necessari fer un contingut de qualitat i seguir criteris que ajudin el posicionament del contingut.
Per a millorar el teu contingut:
- Utilitza títols que tinguin un màxim de 60 caràcters i amb keywords.
- Completa les metadades seguint la teva estratègia de paraules clau i detalla informació útil per a l’usuari.
- Assegura’t que les teves descripcions no tinguin més de tres línies.
- Empra miniatures atractives i d’alta resolució.
- És important que el teu contingut aquest organitzat per temàtiques en les teves llistes de reproducció i cregui un tràiler que present al canal.
- Transcriu el contingut dels teus vídeos perquè sigui més fàcil la seva localització en Google, a més aquest exercici aportarà un valor afegit a les persones que tenen dificultats en l’audició.
Si el teu objectiu és que el teu contingut es torni viral t’aconsellem:
- Crea vídeos curts, però amb bona qualitat. Cada vegada aguantem menys temps concentrats i la nostra capacitat de retenció no va més enllà dels primers minuts.
- Assegura’t que la teva paraula clau estigui en el títol i en la descripció.
- Promociona el teu contingut a través d’altres xarxes socials així generaràs trànsit i arribaràs a un major nombre de seguidors.
- Permet que els teus seguidors votin i comentin, a l’usuari li agrada interactuar i que la seva opinió compti.
PERQUÈ HEM D’ESTAR EN YOUTUBE?
Per a crear contingut d’aquest tipus, és important elaborar una estratègia de qualitat i les marques han de tenir molt en compte les claus que ajuden a posicionar els seus continguts.
Abans de res el que hem de saber és si la plataforma encaixa amb els nostres objectius i si podrem aconseguir-los a través d’aquesta.
El tipus de contingut que més funciona en aquests casos és el “storytelling” on les empreses realitzen vídeos amb un objectiu clar de manera que sembla que estiguin explicant una història.
És molt important que tots els vídeos del canal de l’empresa segueixin una línia de continguts i s’associïn a la marca.
En conclusió, Youtube, s’a convertit en un escenari perfecte per a totes les empreses que es volen donar a conèixer.
El milió de visualitzacions que la compon i els continguts originals.
Des de Jaestic, us animem a passar-vos pel nostre canal i a crear un de la vostra empresa.