SEO PER A CERQUES PER VEU
Com ja sabem, actualment les cerques per veu estan a l’ordre del dia.
Gràcies a productes com Alexa o Google Homecada vegada realitzem més cerques sense haver d’utilitzar els dits.
Es prevee que cada any s’utilitzi més i es calcula que la meitat de les cerques que farem l’any que ve en Google seran per veu.
Quan realitzem una cerca en Google ens ofereix diferents portals a través del seu criteri SEO.
El dubte que tots tenim ara és com és aquest criteri de Google per a les cerques que realitzem a traves de la nostra veu.
En realitzar la accion de “HEY GOOGLE..” seguit amb la nostra pregunta aquest ens dóna una resposta immediata.
Si ens sembla bé aquesta resposta no mirem enrere i ens quedem amb aquesta.
Pel que el criteri actual de les “keywords”acabarà despareciendo.
El dubte que està actualment més en l’aire és el que passarà amb les eCommerce.
Com podràs triar productes quan la cerca de veu està enfocada a obtenir una resposta?
El que obtenim actualment són resultats de Product Listing Ads, de Google Shopping, o el SEU Local que et mostra mapes amb les botigues més pròximes.
El que fa ara Google intentar convertir el cercador en el teu assistent personal.
Pel que estem segurs que maduraran aquesta opció i l’adaptaran per a les noves cerques per veu.
Però el que hem de tenir clar és que el cercador ha de trobar-te.
Si no fas SEU o SEM desapareixeràs.
De cara al futur el que hem d’estar fent ja és crear autoritat.
Això es conforma en gran part de les cerques de veu és el Google Answer Box.
En conclusió, per a treballar les cerques per veu el més directe és fer-ho amb vista a aconseguir la posició zero.
Estructurant contingut a força de respondre preguntes.
Les cerques per veu van més alla del SEO tradicional i de les keywords.
Cal tenir certa visió, anticipar i generar una qualitat global del domini.