Què fem?

Jaestic, com a consultoria en Màrqueting Digital i Digital Business especialitzada en desenvolupament de negocis en Internet, no és només una empresa a l’ús de disseny Web o posicionament en Internet.

Jaestic guiem a empreses, organitzacions o personalitats públiques perquè les seves idees, projectes i desenvolupaments de negoci en Internet tinguin les màximes possibilitats d’èxit a un preu òptim i amb les màximes garanties de la tornada de la inversió realitzada.

Jaestic fa el camí al costat dels seus clients fins a aconseguir l’objectiu pactat, cobrint totes les necessitats que puguin sorgir-li al seu client durant el recorregut conjunt.

Assumim com a propis els objectius dels nostres clients

Jaestic, com a consultoria en Màrqueting Digital i Digital Business especialitzada en desenvolupament de negocis en Internet, no és només una empresa a l’ús de disseny Web o posicionament en Internet.

Jaestic guiem a empreses, organitzacions o personalitats públiques perquè les seves idees, projectes i desenvolupaments de negoci en Internet tinguin les màximes possibilitats d’èxit a un preu òptim i amb les màximes garanties de la tornada de la inversió realitzada.

Jaestic fa el camí al costat dels seus clients fins a aconseguir l’objectiu pactat, cobrint totes les necessitats que puguin sorgir-li al seu client durant el recorregut conjunt.

Assumim com a propis els objectius dels nostres clients

imagen acuerdo de negocio
Consultoria Digital

Imatge Corporativa

Identitat Digital

Gestió de Medis

programacion diseño pagina web tarragona

Per iniciar qualsevol projecte seguim les següents premisses:

 
  • Coneixement: Ens informem a fons sobre l’empresa, organització o institució i el seu mercat de influència.
  • Anàlisi: Amb la informació obtinguda, analitzem la situació actual, a nivell intern i extern, i les possibles amenaces.
  • Estratègia: Decidim les estratègies més adequades per tots els “stakeholders” implicats, per així aconseguir els objectius definits el més ràpid, econòmica i eficaçment possible.
  • Pla d’acció: Es defineixen les accions necessàries per engegar les estratègies escollides.
  • Timing de acció: Es defineixen els trams i els terminis de lliurament.