EL REVOLUCIONARI “INSTAGRAM SHOPPING”
Després de la seva reeixida incorporació de les “Stories”, Instagram ens ha sorprès amb el seu revolucionari “Instagram Shopping”
Tots en parlar de la APP de “Instagram” estem d’acord que és una de les més utilitzades actualment.
Instagram shopping permet que les marques o tendes poden etiquetar productes en les fotografies.
Permet etiquetar productes d’una forma senzilla i similar a etiquetar a persones.
Es tracta d’una funcionalitat que no ha arribat per sorpresa, ja existia a EUA.
Instagram va decidir obrir mercat a altres països després dels seus reeixits resultats a Estats Units.
Les novetats que ens ofereix aquesta nova actualització és que amb Instagram Shopping les empreses trien la foto que es publica i els permet etiquetar fins a cinc productes per imatge o 20 productes per carrusel.
Aquest etiquetatge en fer “clic” al producte ens porta a l’accés dels preus i altres detalls del producte que es presenten a la web.
Quins requisits necessitem?
Per utilitzar Instagram Shopping es necessiten uns requisits fàcils i bàsics per facilitar l’accés als usuaris.
Els més importants perquè de resultats la nova funció són:
- Tenir un perfil d’empresa en Instagram.
- Tenir una Fan Page en Facebook.
- Haver publicat com a mínim 9 publicacions prèvies.
- Tenir descarregada la última versió de Instagram.
- Vendre productes físics en una web oficial.
- Crear el seu catàleg en Facebook.
Quins avantatges em proporciona Instagram Shopping com a usuari?
Instagram Shopping no solament proporciona avantatges a les empreses a l’hora de vendre, si no que també presenta algunes pels usuaris.
Els clients volem que la compra dels productes la puguem realitzar des de qualsevol lloc.
Des de qualsevol lloc i de la manera mes fàcil possible.
Un dels avantatges és que les publicacions que tenen enllaços als productes presenten una cistella de compra situada al perfil general.
Una vegada entres en la publicació t’apareix una venda que posa “Tocar per veure producte”.
Quan fem “clic” sobre el producte se t’obrirà una finestra amb la fotografia del producte, alguns detalls i la meravellosa opció de comprar.
A continuació, se’t redirigirà a la web de la marca on finalment es pot comprar el producte.
El major avantatge d’Instagram Shopping és no haver d’anar fins al link per accedir al seu web i des d’allí buscar el mateix producte. Estalvies temps.
Quins avantatges em proporciona Instagram Shopping com empresa?
Estem d’acord que com empresa, utilitzar Instagram Shopping t’obre un nou canal de venda molt important.
Podemos dir que aquests és l’avantatge que mes ens interessa als empresaris.
Per tant, és una de les primeres raons pel que apliquem aquesta funció.
Però anem més enllà, perquè hi ha més avantatges que Instagram Shopping ens pot proporcionar:
Podràs anar observant molt més tràfic des de instagram al teu web ja que la applicació facilita l’accés i ho redueix a un sol clic.
El nombre de comandes anirà augmentant gràcies a la immediatesa que presenta Instagram i que l’usuari agraeix.
Un altre plus que proporciona és que podràs saber quals són les que arriben des de Instagram Shopping.
Tots busquem un bon posicionament SEU per a la nostra empresa en Google i ens oblidem de moltes altres Xarxes importants.
Instagram Shopping també et proporcionarà un bon SEU en la seva aplicació, perquè, com hem comentat abans, la marca es conegui i es pugui facilitar la compra de productes.
Podemos dir que a través de Instagram Shopping s’obre un nou aparador al món per mostrar els nostres productes.
S’obre un nou canal de venda, una nova forma de realitzar fitxes de producte i una nova forma de compra.
Sens dubte des de Jaestic estem convençuts que serà un gran BOOM.