EL FUTUR DE LES CERQUES
Aquesta setmana us explicarem les novetats que podrem trobar a l’hora de realitzar una cerca.
Tots sabem que el futur és molt incert i molt més en el sector de la tecnologia, del màrqueting…
Cada any en Google Màrqueting Lives’anuncien les novetats tecnològiques.
Això ens ajuda a fer-nos una idea per a invertir tant diners com temps.
Interessant-nos per aquestes novetats aconseguim obtenir millors resultats en els nostres objectius.

Les cerques visuals es realitzen a través d’imatges les quals amb un sol enfocament de la teva càmera cap a un objecte podràs obtenir tota la informació d’aquest.
Això ja ho podem fer possible gràcies a la nova aplicació de google, google lens.
El mes de juliol s’ha anunciat que s’aplicaran anuncis en aquesta aplicació la qual ens ajudarà a comprar,
per la qual cosa desenvoluparà la funció de compra online a través d’aquesta APP.
Una altra de les novetats que ens van presentar és l’avanç de la capacitat per a captar i comprendre els matisos del llenguatge.
Aquesta característica apuntarà directament cap a la nostra cerca a través de sinònims.
Pel que s’ampliarà el llenguatge de la maquina a l’hora de comprendre el missatge.
És a dir, podem arribar al mateix resultat utilitzant diferents paraules relacionades.
El tercer punt clau és que Google vol posseir i monetitzar tot l’itinerari de l’usuari.
Amb això pretén que s’inspiri, consulti, planifiqui, es comprometi i finalment compri directament en la seva plataforma.
Per a això s’han posat en marxa anuncis Discovery
que permeten que les marques arribin als consumidors amb els seus productes quan aquests estan oberts a noves coses.
També presenten anuncis Bumper en Youtube.
Aquests són anuncis que es generen en aquesta plataforma amb una durada de sis segons.
A més, amb l’ajuda de Google Trips es mostren les intencions del cercador de apropiar-se de tot l’itinerari de compra del viatger.
En conclusió, la pàgina web de cerques preferida de tots els Europeus, Google,
presenta una sèrie de canvies no gaire extravagants però si encertats.
Amb aquestes tres modificacions s’assegura el lloc d’una de les millors web de cerques,
a més de facilitar la cerca a l’usuari llevant cada vegada més passos, inserint per exemple, la cerca visual.