Ja fa temps, que no ens queda el menor dubte sobre l’influència que té una correcta estratègia de social media en la reputació de la nostra marca i en el posicionament d’aquesta.
Per molt bon disseny, usabilitat, velocitat de càrrega i continguts d’alta qualitat, amb que dotem a la nostra pàgina Web, serà a través de la influència que genera l’acció social la que ens guanyarà la confiança dels nostres usuari@s i el contacte directe amb ell@s.
Quan un client (empresa o organització) em sol·licita obrir perfils en Xarxes socials, em ve al capdavant, per defecte, sempre la mateixa pregunta:
Molts dels meus clients creuen que un perfil d’empresa en una xarxa social serà tan complaent com els seus perfils personals, però encara que si tot va bé, així haurà de ser, hem de tenir l’estómac preparat per rebre les millors crítiques, però també les que no voldríem sentir mai en la vida.
Com ha d’actuar la nostra organització quan tenim comentaris o crítiques negatives en el perfil públic d’empresa en una xarxa social?
Proposem diferents alternatives, basades bàsicament en el sentit comú, però principalment volem deixar constància del QUE NO S’HA DE FER MAI en una situació com aquesta.
Per llegir l’article complet, fer clic aquí